RETURNERING
KAN JEG RETURNERE MIN ORDRE?
Rudersdal Vin tilbyder 14 dages fuld returret på varer købt på Rudersdalvin.dk og perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Derudover er du omfattet af vores tilfredshedsgaranti, som tilbyder en forlænget returret på hele 30 dage gældende fra fakturadato.
Fortrydelse af købet skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen til os. Returneringsomkostninger skal du selv afholde, med mindre du returnerer pga. fejl ved varen - fx vin med prop.
Ønsker du at returnere din ordre, er det vigtigt, at der laves en aftale herom per mail.
Kontakt os derfor venligst pa kundeservice@rudersdalvin.dk og oplys dit ordrenummer.
Varerne skal leveres retur forsvarligt emballeret og i samme stand som de er modtaget. Ved returnering tilbagebetales beløbet til den konto, der blev blev brugt til købet, indenfor 14 dage.
Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
JEG KAN IKKE LIDE VINEN?
Hos Rudersdalvin.dk sælger vi kun kvalitetsprodukter. Derfor er du omfattet af vores tilfredshedsgaranti, når du køber på vores webshop. Kan du ikke lide vinen du har købt, kan du returnere både åbnede og uåbnede flasker og få pengene retur. Dog er garantien begrænset til en åben flaske pr. produkt og gælder 30 dage fra vinen er købt.
For at benytte tilfredshedsgarantien, skal du skrive til os på kundeservice@rudersdalvin.dk inden du sender varen retur. Oplys ordrenummer og skriv, hvorfor vinen ikke lever op til din forventning.
NB: Omkostninger til forsendelse afholdes af dig selv og forsendelsen skal være forsvarligt emballeret.
REKLAMATIONSRET
Når du handler på Rudersdalvin.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten kan dog være begrænset til varens naturlige holdbarhed, der kan være under 24 måneder. Se varens emballage for holdbarhed.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Såfremt du finder eventuelle fejl eller mangler ved en levering fra Rudersdal Vin, bedes du kontakte os per mail - kundeservice@rudersdalvin.dk - så vi hurtigst muligt får løst situationen på en tilfredsstillende måde. Drejer det sig om prop i vinen, er det vigtigt, at du sætter proppen i, og sender vinen retur til os, så vi kan sende den videre til leverandøren.
Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og at forsendelses omkostningerne er for din egen regning.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dit køb og dine fragtomkostninger mod forevisning af gyldig kvittering.
Ved reklamation skal varen sendes til:
Rudersdal Vin (nyt CVR nr )
Ved Klædebo 9
2970 Hørsholm
Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.